Onsdag...

Nu är det loooooooooooov:D...I 1,5vecka^^ Det är superskönt^^...Mitt sista lov btw, så jag tänker njuta så mkt som möjligt^^... Fast helgen kommer gå till att sköta om älskling när han har opererats:) Det är inte jag som ska opereras, men jag är nervös^^...E så rädd att han ska få massa ont å bli liten å ynklig å lessen.. Det kommer kännas jobbigt, för ja vet att ja inte kan ta bort smärtan så han mår bättre, men jag ska försöka ta hand om honom så bra som möjligt ändå:)
Nu ska jag snart till pappa å äta:) Eftersom älskling ska gymma idag så äter han hos sina föräldrar, så ja skulle egentligen gå själv, men ja frågade emilia om hon ville hänga på istället så nu ska hon med å äta, så hon slipper laga mat själv, eftersom mamma å tobbe inte är hemma^^
Mat är gott btw^^...Ja har ätit 2 munkar med mjölkchoklad idag:O...Köpte egentligen en till mig å en till emilia, men hon va inte hemma å så blev ja mer sugen, så ja glufsa i mig den andra oxå:P...Tur att älskling tycker jag är snygg när ja lägger på mig lite^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0