Söndag...

Söndag, sista dagan på lovet, sen är man tillbaka i verkligheten igen, och jag orkar inte. Jag vill inte, jag kan inte, jag orkar inte. Men jag måste...ska försöka tänka på att det faktiskt bara är 3 veckor kvar tills man är ledig en vecka till, men att ta sig igenom en vecka utan någon sjukskrivning är oerhört svårt...Jag tror jag kanske har full närvaro 1 vecka sen jag började på IT. Det är inte för att jag inte trivs där, utan bara för att jag inte orkar. Jag vill orka, men ibland går det inte. Energin försvinner och man faller bort. Jag hoppas på att snart få en ny design till min blogg^^ Jossan har en utlottning på en design å jag har anmält mig som intresserad, så förhoppningsvis blir bloggen lite snyggare snart:)

Annars sitter jag bara och väntar på att älskling ska komma hem från gymet. Vissa personer har börjat bete sig rätt respektlöst nu också tycker jag. Att man orkar? Säger man en sak ska man hålla det, så tycker jag, vare sig det är någonting stort eller något mindre. Och är det verkligen värt det i slutändan att svika?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du vann tävlingen:) hur vill du göra det här då, kan ju börja med att ta din msn så kan vi ta det där:) så äre bara säga till när du är redo, sen måste du skicka bilder som du vill ha i bannern:) och skriva lite text som du vill ha i bannern eller i menyn:)

2008-03-02 @ 20:20:29
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0