Städat:)

Nu har jag städat hela lägenheten:D..Har till och med skurat toaletten:O..Det är verkligen inte likt mig^^...Men vad gör man inte för att slippa läsa den där tråkiga boken?^^...Fast allt har ju en baksida förstås:P..Nu har jag sjukt ont i armen iställetxD...å illamåendet verkar inte vilja gå över heller. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver må illa hela lovet i alla fall:/...Men skola imorgon? Ja vet inte jag:P...Kanske e bra om ja e hemma för säkerhets skull...Trodde jag skulle spy på Malin på Samhällen idag, och jag tror inte det hade varit uppskattat^^....Så får jag tvinga mig själv att läsa ut den där boken och skriva allt jag behöver skriva oxå x /...Men nu ska jag gå ner och hämta tvätten också, ja, du läste rätt, tvätten:O...Jag måste ju öva på mina hemmafrumanéer till spanien när jag får vara hemma och passa barnen(A)...Peace^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0