Tisdag...

Idag är det då tisdag...Å jag är sjuuuuk:P...Ja har fber, snorar som en tok å svettas som en gris:P...Fast grisar kanske inte kan svettas?hmm...:P...Men iaf, ja mår inte så bra^^...Har tagit bort bandaget från armen med p-staven å d va skönt:P..Har vaknat hur många ggr som helst inatt av att jag har behövt flytta på mig så armen har gjort ont...Hoppas det går över efter idag, för jag vill sova:P...Så nu har ja bara nån stor plåsterliknande grej över såret som jag inte tycker skyddar nånting, men den får jag inte ta av på några dagar sa hon:P...Å inte blöta ner heller...så d blir väl glapack runt armen när man ska duscha:P... Ska iaf in till stan å äta hos pappa ikväll...skönt att inte behöva laga mat när man mår rätt kasst, men då e d inte garanterat att det finns någon matlåda till älskling...Så kanske får laga nåt lätt när vi kommer hem sen iaf om vi inte får rester av pappa:)...Måste bara komma ihåg att få med matlådorna vi har lånat av honom dit, för vi får definitivt inget om vi inte har lådorna med oss, det har han sagt^^...Å så måste jag försöka läsa klart sushi för nybörjare-_-...jag vill inte å orkar inte, men vad ska man göra?:P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0