Tisdag...

Idag är det tisdag och jag har lov :D... Dock har inte älskling lika mycket tur:/ Han är på jobbet nu och det är tråkigt, för då är han inte hemma hos mig :( Just nu ligger jag och glor på Newlyweds och det är ju rätt kul å se hur pantad nån kan vara och ändå tjäna en massa pengar:P.. Man kanske skulle låtsas att man är pantad, bli blond igen, åka till USA å bli popstjärna? ;P... Ne, det vill jag inte^^ Spanien med älskling och bilda familj är målet, och så ska vi se till att det blir:) Känns som det kanske håller på att lossna lite på jobbfronten också, eller jag hoppas åtminstonde det:) Skulle vara så skönt om man hade ett jobb så man slipper oroa sig för att gå omkring ett tag efter skolan och inte ha någon inkomst, för det skulle inte funka... Så vi hoppas på dt^^
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0