Torsdag...

Idag är det torsdag, sitter på fysiklektionen och har tråååååk:P...Pekka är iväg å ska ringa å väcka en stackare som skolkar xD...Jag ska egentligen skriva nån detaljerad plan över hur jag ska presentera mitt "Experiment" som ska visas för en massa 8klassare, men jag orkar inte:P..Jag har ont i halsen, huvet, magen å överallt där jag brukar ha ont:P...Jag tror jag är på väg å bli ordentligt sjuk:/...Fast det brukar aldrig vilja bryta ut ordentligt på mig, jag mår bara kasst i en vecka eller två å sen går det över:P..Menmen, får se hur jag mår senare:)
Jag och älskling firar 3 månader idag:D...Vi ska ut å äta sushi^^...Jag lääängtar xD...Sushi e min grej^^...Å d kommer nog smaka speciellt gott i gämförelse med vad vi ska få i skolan idag, tacosoppa:P...Har aldrig ätit det, men det lät fett mysko å när det är sodexho som fixar så e d nog skitäckligt:P...
Å, just nu vill jag bara gå heeem-_-...jag fryser å mår som en mask på droger:P..Knaprar dom där läskiga starka "iprenliknande" tabletterna jag fick till nacken för att försöka få bort lite av värken, men jag tycker inte att det hjälper:/...Jag behöver käääärleeeek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0