Torsdag...

Idag är det torsdag, och som vanligt kan jag inte sova länge när jag är ledig, trots att jag är sjukt trött:P... Gick upp som vanligt när Virre gick till jobbet och höll i katterna så dom inte är i vägen:P...För varje gång han ska gå går Lillen och lägger sig på rygg framför dörren och vägrar flytta på sig om man inte lyfter bort honom^^ Men han är ju så sjukt gullig, så det gör inte så mycket^^...
image17
Å så sprang man på exet å hans nya tjej på stan igår... Det blev rätt tryckt stämning och jag blev rätt stött och ledsen av hur stressad och obekväm han såg ut. Vi har ju i alla fall känt varandra i över 3 år, så lite trevlig kan man väl försöka vara? Eller? Och hans nya flickvän, som "inte är så smal" var ju smal som en sticka, så vad har han för kroppsuppfattning egentligen? Men jaa, snyggare än henna var jag i alla fall(A) Å Virre är snyggare och snällare och mer kärleksfull och omtänksam än ALLA andra :) Han är det bästa som hänt mig och jag vet att vi hör ihop och vi kommer alltid att höra ihop och vara tillsammans för alltid :)
Han berättade för sina föräldrar igår att han vill gifta sig med mig, och han blev positivt överraskad över deras reaktion :) Så jag tror att de kanske börjar inse hur mycket vi faktiskt älskar varandra och att vi vill vara med varandra alltid och det känns bra^^ Jag tror att de har varit så avvisandes för att de trodde att jag var en av många slampor som försökt infiltrera deras hem och förstöra deras son, men så är det inte!^^
Angående min lilla makeover av lägenheten så tyckte älskling att det blev jättebra :D Och han var rätt imponerad av att jag hade släpat omkring å flyttat alla grejer själv, för det är inte direkt lätta grejer, å med en lägenhet på 20kvadrat har man inte så mycket plats att röra sig på när möblerna står huller om buller och man försöker flytta ett datorbord från ena sidan av rummet till det andra xD... Men han tyckte det blev bra och då är jag nöjd:) Nu fattas som sagt bara vårt bord så är det nog beboerligt ett tag till^^
image20
( Det här är rätt fint :) )

Jag var förresten ner på stan igår, för att byta smycke i näsan som jag skrev förut^^ Och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig:P.. Tror att min piercare hade en dålig dag^^...Först fanns det inte rätt storlek, men vi tänkte att vi kan ju testa en mindre för att se hur det blir... Men först så fick han inte av kulorna, sen fick han inte in hästskon, sen råkade han tappa den på golvet, svor en del och fick lov att springa upp och hämta en ny, eftersom det måste vara sterilt^^ Å sen hittade han inte hålet xD...Men efter en hel del krångel lyckades han i alla fall få i den, men då såg han smått road ut å sa att, jaa,...den är ju lite liten kanske^^...Men du får kolla i spegeln och se själv... Så kollade jag i spegeln och oj vad fjantigt det såg ut xD...Så det var bara att byta tillbaka:P... Så skulle jag byta min anchor också, till en fin liten sten istället för den tråkiga plattan jag har nu, och han hade en jättefin sten inne, men så var det den lilla detaljen att de som tillverkat de stenarna han hade inne inte var gjorda av samma tillverkare som  har gjort själva anchorn, men det ska ju vara standardmått på allt, så det borde ha funkat, men eftersom det var "en sån där dag" så funkade det förstås inte:P...Det gick inte att skruva ner den hela vägen >.< Och eftersom jag tycker att den vanliga sticker ut rätt mycket så man kan fastna i den, kans jag ju inte ha en som sticker ut ännu mer lixom...Så det var bara att byta tillbaka till den andra plattan:P...
image19
Och stenarna som hör till min platta skulle han ha fått in förra veckan, men han beställer dem från Tyskland, å dom kan man inte lita på, som han sa^^...Men dom kommer förhoppningsvis in nästa vecka...För om två veckor sticker han på semester i en månad och jag vill INTE gå omkring med den tråkiga plattan så länge, så nu får tyskarna skärpa sig lite^^
Och sen på kvällen blev inte den traditionella middagen hos pappa som den brukar, för han var så försenad från jobbet att jag inte hann träffa honom...Han åkte från Sthlm vid 20 å min buss gick 20.25 och jag ville hinna träffa Virre en stund innan han behövde gå och lägga sig, så jag åkte hem och hann inte visa hur duktig jag var som hade kommit ihåg att ta med mig deras matlåda^^... Men jag fick en ny med mig hem, så jag hoppas att jag kommer ihåg den nästa vecka, annars får man "skäll"^^

Det här blev ett ovanligt långt inlägg, men det blir lätt så när man har mycket att berätta och väldigt lite att göra annars^^ Nu ska jag glo på tv istället xD

PS. Jag mosade i mig en stor munk igår också, så viktuppgången går nog framåt^^ DS.

image18

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jättebra blogg, men det blir lite jobbigt att läsa när du ska ha fet text på vissa ord, för det är som att du betonar dom orden och det gör du väll inte? Jag och säkert andra läser det nog som; "Det här blev ett OVANLIGT långt INLÄGG" som att du skriker ut de feta orden.

2008-03-29 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0