Fredag...

Idag är det fredag... va i skolan i morse å räknade matte, fick reda på att jag kanske får MVG i Svenska B å att ja har en redovisning kvar i engelska som ska fixas nästa vecka, blö^^...
Å nu e inte Virre hemma...han har gått ut med jobbet för att äta och puba lite..å jag är sjukt uttråkad:P...jag tycker inte om å va hemma själv när ja vet att han är ute :/...alla äckliga slynor kommer stöta på honom, å jag hatar dom för det>.<... Jag vet att han aldrig skulle göra något, men bara det att dom stöter på honom gör mig svartsjuk...men han är likadan, så han förstår :)... Men vad ska jag hitta på då? Går ingen bra film ikväll, men Talang är det nog...sen vet ja inte-_-...
Vi fick en förlovningspresent av mormor å morfar idag också :D.. En riskokare^^ Det har jag önskat mig, så det var jättebra:) Kastrullen bara kokar över för det har blivit nå konstigt med den-_-... Så det var jättebra:)
Aja, har inte så mkt mer å skriva...
image110
Denna fick vi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0