Fredag...

Idag är det fredag och jag är ledig från skolan :D.. Fett skönt^^....Tyvärr så va inte älskling ledig idag, så han är på jobbet å sliter, stackarn:/...Å jag saknar honom hur mycket som helst... Ligger hemma hos mamma å glor på tv å bloggar på syrrans dator:P...Hon är i Sthlm med Niclas tror jag... Jag åt lunch från Spicy Hot, för ovanlighetens skull^^...Nr 5, sötsur kycklin med ris, mums:D.. Just nu är der Rachel Ray på tvn, och ursäkta mig om jag säger det, men hur pantade är dom egentligen?:P..Hon tycker att alla små ideer är helt fantastiska och hon förstår inte hur folk har kommit på att man kan göra på det sättet, fast det är grejer som jag trodde alla visste. T ex att det går snabbare att tillaga två små kalkoner än en stor...Å alla i pybliken ser ut som levande frågetecken:"Va?! Kan man verkligen göra så?:O" Rätt töntigt^^...Som en som vi kände förut, som inte kom på förrän hon var ca 30 att man kan hälla ut vätskan ur en konservburk utan att ha ut inneållet (ex majs) genom att låta locket vara kvar på...Hon hade alltid öppnat hela å sen hållt på å krånglat med sil å grejer xD.. Men ja, alla får väl kanske inte lära sig så mycket sånna saker hemma, å då tycker jag faktiskt lite synd om dem. Hur ska det funka när man bor själv?..Man får vänta på maten väldigt länge, tror jag:P...
Va till frisören och bokade tid idag också :)...Gick först till min favoritfrisör, dit jag alltid brukar gå när jag ska klippa mig, Hårpunkten, Men jag tyckte att de betedde sig så sjukt snobbigt och överlägset idag och jag vet att de är populära och har många kunder, men det betyder ju inte att de har rätt att behandla vissa kunder som skit:P... Så jag gick till Lotta på Nello istället. Det var hon som färgade håret, så hon borde nog ha en ide på hur man ska fixa det... Å där var det inga problem alls:) Fick en tid till kl 14 idag och hon som bokade tiden lät väldigt positiv å förstod vad det var jag ville göra och hon såg inga problem :) Men jag är sjukt nervös:P... Jag blir alltid så nervös när jag ska till frisören, för det har hänt alltför många gånger att jag säger en sak å sen gör de något helt annat å så vågar jag inte säga till att jag inte är nöjd, så går jag hem å är sur ett tag istället:P... Men med Lotta brukar det gå bra, för hon frågar hela tiden vad det är man vill ha å om det känns bra, sen kommer hon med förslag på hur hon kan göra å så kommer man fram till en lösning tillsammans:) Å så brukar hon va lite billigare än andra, så då tjänar man ju bara på det :)... Ja har fått lite pengar av mamma till att fixa håret, iställer för en studentklänning, eftersom jag redan har en klänning å skor jag ska ha:) Behöver egentligen bara en tröja, utifall man har otur å det bli skitväder eller börjar blåsa eller något sådant, men får se om ja kan tigga åt mig en av pappa kanske^^
Jaa, det var väl allt jag hade att säga för tillfället^^...Får se om jag lyckas fixa en bild på håret när det är fixat:)
image71

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha okej då vet jag;)

2008-05-02 @ 14:15:25
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0