Fredag...

Jag mår lite bättre idag, men är fortfarande inte helt bra:P... Snorar fortfarande som en tok å hostar, men jag tror att febern nästan är helt borta nu :) Idag ska jag inte göra så mkt^^...Tror jag ska försöka gå ner till källaren snart å kolla om det finns någon tvättid idag, för det skulle vara bra att tvätta lite^^ Börjar bli fullt i tvättkorgen:P... Fast, som älskling säger, så har ja så mkt kläder ändå så jag har saker att ha på mig, men ibland vill man ju verkligen ha den där tröjan som ligger längst ner i tvättkorgen, å då är det bara att tvätta^^..
Å så blev det lite sjuk å dåligt prov tröst shopping för mig igår:P.. Jag vet att jag inte ska köpa saker bara för att må bra, men det här va saker som ja dels behövde å så hade ja pratat om det ett bra tag innan, så då är det typ ok (A)
image84
Denna vackra klänning blev det, som jag har spanat på ett tag :D

Och dessa tre par skor :) Eller, ja, Foppafejktofflorna ja köpte e svarta å det är en rosett på de sista istället för ett spänne^^

Senare idag ska jag å älskling hem till hans föräldrar för att diskutera hur vi ska göra i Sthlm imorgon och sen tänkte vi sova där^^ Och imorgon blir det då Sthlm :) Ska åka och titta på en fotoutställning om tatueringar och piercingar som jag har stått modell för :) Sen ska vi åka och hälsa på min moster och kusiner :)... Tror min yngste morbror och hans tjej skulle vara där också^^ För dom snodde våra sovplatser hos dem, så vi blir tvungna att åka hem på kvällen igen:P Men det gör inte så mycket :)
På söndag har vi planerat att äta lunch på den nya restaurangen Jensens Bofhouse :) Jag har ätit på deras restaurang i Danmark och det var helt underbart, så jag hoppas att det är lika gott här :) Och dom har billiga lunchpriser alla dagar, inklusive söndagar, så då tänkte vi passa på och äta lunch där :D... Och på kvällen ska vi testa göra en lasagne-gryta-aktig sak i ugnen som Johan på Virres jobb har tipsat om^^ Får se om vi lyckas med den eller om det bara blir en enda konstig röra av alltihop^^

Just nu sitter jag och tittar på Rachel Ray och är allmänt uttråkad :P.. Killen som spelar Harry Potter var med där idag å snackade lite, men han verkar faktiskt lite vilsen när han inte spelar Harry Potter:P.. Och som han själv sa, så blir folk besvikna när de träffar honom i verkligheten, för han är så tråkig. Tror jag det^^ Å inte vet jag vad jag ska äta till lunch idag heller...hmm... d e inte bra å kolla på matlagningsprogram, man blir så hungrig då:P... Menmen, får väl rota fram nåt ur frysen^^
image88
Någon sådan här kanske?^^ Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0