Fredag...

Idag har ja vart i skolan som vanligt^^...Hade matte på morgonen, då jag fick öva på lite grejer ja måste göra ett test på nästa vecka för att få godkänt:P.. Sen hade jag svenska å då gjorde jag en serie av dödsscenen från romeo å julia med southpark gubbar:P.. Den blev väl helt ok^^... Sen hade vi Nationella prov i Eng, Listening delen, eftersom det var fel på våran klass skiva när vi skulle göra det igår:P...Men jag tror att det gick helt ok i alla fall... Kanske inte MVG direkt, men G eller VG i alla fall^^
Tror vi ska till älsklings föräldrar ikväll å sova där som vanligt :)..Det brukar vara trevligt^^...Fast just nu ligger jag bara å glor på tv å väntar på att han ska komma hem:)...Det är snart Gilmore Girls^^
Va in på Magic Lines idag också å bytte min mouche å anchor^^...D blev finfint:D

image97
image98
Den var väl snygg? xD

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha vadå wannabe romeo och julia?
:)

2008-05-20 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0