Måndag...

Idag är det måndag och jag håller på att få psykbryt å börja gråta... Pekka är irriterande, nu behöver vi inte göra labben längre som jag har kämpat med för att komma ifatt, utan nu måste vi klara provet på torsdag, som jag inte fattar ett skit av-_-... Å så har jag två kemiprov som jag måste göra idag som jag inte heller fattar nånting av...Om jag inte klarar båda dom proven får jag antagligen IG och det suuuuuuuuuuuuger :'(...jag kommer få panik snart känner jag, jag klarar inte av sånt här, hata skola>.<....Hoppas verkligen att jag får heltidsjobb så jag slipper det här! Jag saknar älskling<3 Det är vår 7månaders dag idag:D...Längtar efter dig<3
image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0