Måndag...

Idag är det måndag, å jag har varit i skolan...det var väl sådär:P... Får göra om hela labben själv på fysiken eftersom min "labbpartner" aldrig är där-_-...Så nu tyckte Pekka att jag skulle göra det själv å då har man inte så mkt val... Å sen trodde jag att vi hade Samhäll, men då hade vi nationella, muntliga i engelska :P.. Å det hade ingen sagt till mig, så det kom som en otrevlig överraskning :P.. Tror inte att det gick så bra, men det märker vi väl senare:P.. sen givk ja ut me Elias å snacka lite å bara hängde innan min nästa lektion. Det är skönt å snacka me honom :)...Tack för att du orkar lyssna^^
Sen hade jag kemi...Det var bara en kompletteringslektion idag, så jag skrev klart hemuppgiften å sen gick jag hem... Ska skriva om två prov nästa vecka, och det kommer gå skit och om jag får IG i betyg bara för det kommer ja bli smått förbannad:P..
Sen gick jag till Gina å köpte den där klänningen ja har spanat på^^... Fick ju pengar av min moster i försenad födelsedagspresent, så då kände jag att jag kunde unna mig den :).. Nu sitter jag hemma hos morsan, ute på balkongen me syrran å lapar sol^^...Här blåser det inget, så det r varmt å skönt :)

Hittade tyvärr ingen bild på klänningen på nätet, så ni får kanske se den på mig senare^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0