Måndag...

Ja, det gick ju inte så bra som det var förutsett för Perelli i lördags:P... Gick inte heller så bra för mina favoriter, Finland... Norge var med i toppen, men aldrig riktigt nära... Var är Eurovision song contest på väg egentligen?:P.. Undrar hur många länder Ryssland hade hotat eller mutat för att vinna :P.. Och undrar hur många länder som försöker vinna med hjälp av världskändisar nästa år?:P.. Å jag är fortfarande förundrad över hur Grekland lyckades komma så bra:P.. Den låten lät som en sämre kopia av Elena Paparizos (stavning?:P) låt My nr 1 som vann för några år sedan... Menmen, jag ringde inte ens och röstade, så man ska väl inte klaga för mycket:P...
Igår var vi i alla fall på Vallby och åt Morsdags lunch med "familjen"^^...Fick en till liten förlovningspresent av Marina, Jani å Minna :D.. En fin prydnad med ett hjärta på^^ Massa mys var det:).. Vi kollade på kaniner å hästar å galten också^^ Galten villa vara med mig hela tiden^^..Han ropade på mig å sprang efter å va jättesöt :D.. Å hästen tyckte det var skönt å bli klappad när ja klappa honom, men så fort Virres mamma gjorde det drog han öronen bakåt å försökte bitas:P.. Så jag vet inte om hon e nån direkt djurmänniska eller om hon kanske bara klappade för löst så det kittlades^^... Fick även en klubba av Virres pappa ur den "gamla" affären där :)
Jusdet, i lördags när vi kom dit så fick vi förlovningspresenter också:D.. Det var väldigt oväntat och gulligt^^... Fick en lökhackargrej som vi tyckte var cool, en del pengar å en speciell förlovningskaka^^...Choklad å mandel i form av ett hjärta:D... Vad glada vi blev^^
Nu sitter jag i skolan, på fysiken, å Pekka är lika förvirrad som vanligt:P.. Har fysiken idag, sen lunch å sist samhäll, å då ska vi bara lämna in boken å prata betyg:P... Känns väldigt värt^^...Imorgon är jag ledig :) På onsdag måste jag komma till skolan och skriva ett matteprov, sen får jag gå hem, å på torsdag är det studentmösspåtagning^^ På fredag är det Mälarruset, men alla vet ju hur roligt ja tycker det är att springa, så jag blir nog hemma då:P.. Å så ska ja väl lämna in datorn typ på onsdag eller torsdag tror jag...
image112
En sån här sötnöt följde efter mig^^ Mig vill ha (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0