Onsdag...

Idag är det onsdag^^...Tatueringan e rätt öm å har läckt en massa vätska i sängen i natt-_-...Men d gör inte så mkt, d va bara på "min" sida av sängen, å vi har ju fler lakan, så det är bara att byta;) Verkade som de flesta tyckte att tatueringen va lite för stor, men det tycker inte jag:P... Men ja kanske har vant mig vid den^^..Å om man kollar på de andra tatueringarna jag har kan man ju inte direkt påstå att de är små:P.. Å ja hoppas att den läker som den ska, för ja vill inte behöva fylla i den:P...Ajaj^^..
Idag på morgonen har jag matteprov...Jag hoppas att jag klarar det! Annars får jag inte G i matte b :/ Sen har jag samhäll, men jag har redan gjort uppgiften där, så ja kanske pluggar fysik då, eftersom ja har prov i det imorgon, å det måsta jag ju också klara, eftersom det inte blev någon labb-_-..
Å så har jag jobbintervju idag :O.. Å ajg är skitnervös:P... Hittade inga perfekta kläder att ha på mig, så jag tar det säkra före det osökra och har på mig min tråkiga grå polotröja:P... Men funderar på å ha typ mitt röda skärp så det livar upp det lite, annars ser ja ju skittråkig ut:P.. Mööööhhh...så här nervös har ja inte varit på nån annan intervju:P...Är väl för att det här är jobbet jag vill ha antagligen...bara jag inte sabbar intervjun för nervositeten :P..
Menmen, nu ska ja väl göra mig i ordning^^
image108
Detta blir då den tråkiga dagens:P.. Tror ni jag får jobbet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0