Söndag...

Idag är det söndag, och jag har lyckats dra på mig en rejäl förkylning :/.. Det är inte kul...Har snytit mig så mkt så det känns torrt i näsan fast det inte är det :(... Å så har jag ont i halsen...blö säger jag på det... Halsontet gjorde så jag vaknade tidigt idag, strax före 7...Å sen kom nysningarna, så då var det bara att gå upp. Skulle ändå upp vid 8 för att göra mig i ordning för dansföreställning, så det var inte alltför tidigt uppvaknande i alla fall :P... Så fick jag å älskling skjuts till Västeråshallen där jag skulle dansa å han skulle titta på^^...Ja brukar inte vara nervös för föreställningar, men eftersom han skulle kolla blev det lite nervöst:P.. Men det gick bra, å älskling tyckte att ja va jätteduktig^^.. Så sprang vi på Bernas mamma å lillasyster efter, för lillsyrran hade varit med i föreställningen, men jag missade förstås hennes nr:P...Men hon filmade mig >.<...Så då har dom nåt å skratta åt ett tag^^... Nu glor jag lite på tv å älsklingen spelar Dibbe :)... Det är mysigt<3
image73
Det ska läggas upp bilder på dansverkstans hemsida sen, för se om man är med på nån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0