Söndag...

Idag är det söndag och jag sitter och glor på Power of 10 :)... Älskling står och rakar sig för tillfället:P... Idag har vi bara haft en lugn mysdag.. Tog en promenad i det fina vädret in till stan där vi åt mat på Spicy Hot :).. Sen satte vi oss på en bänk i skuggan vid Växhuset för att smälta maten lite innan vi promenerade hem igen :).. Och jag med min känsliga hy lyckades bränna mig på axlarna och ryggen :P.. Mindre snyggt är det kan ja säga^^
Vi va ju till Sthlm igår för att kolla på utställningen jag stog modell för och för att hälsa på min moster och kusiner :).. Kusinerna blev blixtkära i Virre kan jag säga^^...Han skulle hjälpa till med det ena och det andra, å komma å handla i "affären" osv osv^^...Men jag tror han trivdes rätt bra med det :)
Korten på utställningen tyckte inte jag blev toppenbra...De var rätt mörka, å så var det så himla kallt, så min näsa va helt röd och det hade dom inte retucherat bort:P Å så saknades informationen om mig bredvid bilderna som fanns breddvid alla andras bilder, så det va ju lite surt:P....Menmen^^...Ja tog kort på korten med digitalkameran, så ni får nöja er med dem tills jag fått originalen :)
image90


Och så vann Team Cans körslaget igår :D.. Och dom var ju bäst varje program, så det var inte så stor överraskning^^ Grattis till dom :D
image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0