Tatueringen:)

Det gick bra å den ser sjukt mumsig ut^^...Malin frågade om hon fick bita i den, men den är så sjukt öm jjust nu, så ja sa att hon får vänta tills den har läkt^^ Men den smärtan!!...Den var verkligen inte att leka med:P...Å när man tror att det inte kan bli värre, så sätter hon nålen på ett ännu ömmare ställe>.<...Men när man ser det fina resultatet var det värt det:D...Men en påbyggnad på den som jag hade tänkt från början blir det nog inte:P..Smärtan var hemsk:P... Å jag som va så tålig med dom andra tatueringerna, men sidan är ju väldigt ömtåligt:P.. Fast Johanna sa att det inte märktes att jag hade ont, men det var bara för att hon inte såg mitt ansiktsuttryck, för då hade hon sett paniken;P.. Men nu är det klart å jag är nöjd:D Bilder kommer senare, när ja har fått bort plasten :)
image107
Såhär fin såg jag ut största delen av tiden:P Fast när hon var klar med konturerna å bytte nål kände jag ingenting i början, så ja somnade en sväng:P...Men sen tog endorfinerna slut, å då blev det den sammanbitna minen igen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0