Tisdag...

Idag är det tisdag, och jag tror att förlovningschocken äntligen har sjunkit in lite^^...Ja blev verkligen överraskad :) Å tydligen sa jag inte ja heller, utan bara mm, fast i mitt huvud sa jag ja:P... Å älskling glömde bort att gå ner på knä å så glömde han bort hela sitt tal som han hade tänkt ut, men det gör inget, för han var så gullig :D.. Skakade en massa efter så han nästan inte kunde äta^^...Han friade på vår favorit sushirestaurang, Soya, inne i stan och jag tyckte det var jättemysigt:) Han hade varit där innan och bett henne lägga ringen på min tallrik när hon kom ut med den, och då blev jag verkligt förvånad:P...Varför ligger det en svart liten ask på min tallrik? tänkte jag :P.. Å sen tog han den och öppnade den och frågade:D.. Älskling^^<3

Å idag ska jag tatuera mig:O... 11.30 är det dags^^...Å vad det blir får ni se när det är klart:) Å så ska jag gå in hos en fastighetsägare å kolla om dom har några lediga hyreslägenheter :)... Vi va å kollade på en bostadsrätt igår som vi nu är med i budgivningen på, men om vi inte skulle få den är det nog en hyresrätt som gäller för oss:)

Just nu sitter ja å glor på Våra bästa år^^...Det e rätt spännande faktiskt, även fast det tar 20 år för dom å typ koka kaffe:P... Menmen^^...Sen ska jag göra mig i ordning å röra mig mot stan:) Vi hörs senare^^
Pusshej^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0