Tisdag...

Å ja mår fortfarande skit :/... Men ja ska snart försöka ta mig ner på stan i alla fall för att äta sushi med älsklingen, för det är våran månadsdag idag:D... Å sushi är våran månadsdagtradition^^... Å när ja e inne på stan måste jag köpa lite ibumetin eller ipren eller alvedon eller vad som helst, så jag kan ta mig igenom intervjun jag har imorgon:P...Å lite Bafucin skulle inte va helt fel^^...Lyckat att intervjun är på Lasarettet också, så kanske jag smittar / smittas av några som också är sjuka :P... Ja hoppas att älskling ringer snart, jag saknar honom<3... Det är tråkigt att inte kunna prata så ofta:/....
Å jag tycker att jag borde få min nya telefon snart...Nu har det gått en vecka, å ja e rätt trött på mammas gamla nokia ja får låna så länge:P... Batteritiden e sjukt bra, men det är väl det enda^^...
image75
Älskar dig nu och alltid<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för det! Ja en bebis är underbart mysigt:)

2008-05-06 @ 17:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0