Tisdag...

Idag är det tisdag och jag är hemma från skolan...har sjukt ont i magen och ryggen-_-...Känns som allt börjat om igen, men jag hoppas verkligen att det inte är så, för jag orkar inte med det:P... Så, vad händer idag? Inte så mycket skulle jag gissa på :P.. Igår kväll diskuterade jag studenten med mamma, vi bestämde att jag skulle fixa tårtorna och inbjudningarna, så skulle vi åka ut till Kungsbyn någon dag tillsammans och provsmaka alla grejer man kan välja att få på partyfaten :) Så direkt när jag kom hem igår gjorde jag en oerhört vacker inbjudan i PowerPoint :P.. Så jag hoppas mamma har tid att fixa dom idag så de kommer iväg, för vi måste ju veta snart vilka som vill komma och inte :).. Vi kollade också igenom alla kort mamma har på mig^^...Dvs typ varannat kort i en stor flyttlåda full med album:P.. Det var mysigt :) Jag tycker om att titta på kort från när man är liten, eller iaf från när jag var liten^^...Ja va så rund å go:) Grät i princip aldrig... Fanns bara en bild av några hundra där jag grät å det var för att min trehjuling hatade mig:P.. Men ja va rätt söt då oxå^^...Synd att det gick över bara xD
Jag hade ju dansföreställning för ett tag sen, och nu har det kommit upp lite bilder på dansverkstans hemsida^^.. Men som vanligt med mig så hamnar jag aldrig helt på bild när det är andra där oxå^^...Men Maria å Matilda syns bra iaf^^
image94
Maria tv å Matilda th å jag bakom med turkosa strumpbyxor xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0