Torsdag...

Idag är det torsdag... Jag har skrivit ett fysikprov nu på morgonen, som jag inte tror gick så bra-_-... Å så bestämde jag mig för att inte gå på svenskan som är i eftermiddag, eftersom det är så långt till dess och jag har ändå gjort klart alla uppgifter, så isf skulle jag bara haft betygsnack och sen gått hem:P... Å jag har svenska imorgon, så jag tänkte att det är nog bättre å snacka betyg då å få en lugn dag idag:P.. Eller så är jag bara lat, men i vilket fall är det skönt att inte behöva passa någon tid^^...
Va på stan och köpte morsdagspresent också :) Den blev lite dyrare än jag hade tänkt mig, men emilia ska betala halva, så då är det lugnt^^...Å jag tror mamma blir glad också :) Om hon inte blir det ska hon ha spö^^... Å nu sitter jag som vanligt å glor på Våra bästa år, å sen är det Oprah^^
Ikväll ska jag försöka tvätta å städa lite hemma också...börjar bli rätt skitigt:P... Sen blir det nog till att laga mat å mysa med älsklingen :D.. Känns som vi inte har fått så mycket tid för varandra den här veckan :/...Det är tråkigt tycker jag :( Jag har en tendens att bli på lite halvdåligt humör om ja inte får tillräckligt med uppmärksamhet, men vi har haft mycket att göra och tänka på den här veckan så tiden har lixom inte räckt till... Men ikväll blir det mys, det bestämmer jag :D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ha en trevlig dag :D

2008-05-22 @ 10:50:27
URL: http://elilnor.blogg.se
Postat av: Beccan

Vore kul att få se en bild på din nya tatuering!

2008-05-22 @ 12:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0