Torsdag...

Idag är det torsdag...hoppas jag:P..Annars är jag totalförvirrad av feber:P.. Jag mår fortfarande som en gris...Eller lite mer som en gris som har fastnat under en häst:P... Men jag måste ändå ta mig till skolan idag... Har nationella prov i Matte B -_-... Å det suger helt enkelt, för nu har jag inte räknat matte på länge, pga sjukdom och ledighet och grejer, å så ska jag gå dit helt febrig å snuvig å hostig å svettig å försöka tänka matte...Man hör ju redan nu hur bra det kommer gå:P.. Å ja känner hur frånvaroprocenten stiger för varje dag :P... Fast jag vet inte om jag orkar bry mig nu längre...Är ju inte direkt så att de hinner ta bort mitt studiebidrag när det bara är ett kvar:P.. Å om dom gr det får vi klara oss ändå, men ja vet att det inte går så fort, för det har jag fått förklarat för mig förut :)..
Men jaa... jag mår som ni förstått inte så himla bra just nu :/... Pstaven krånglar, så jag blöder hela tiden å svettas som en gris... känner mig sjukt ofräsch dygnet runt pga det å så blev jag ju sjuk nu också till råga på allt. Och på grund av detta har jag väldigt kort stubin, väldigt många humörsvängningar, å jag börjar gråta rätt vad det är också.. Så om ja säger nåt mindre trevligt så ta inte åt er^^... Ja e inte så otrevlig egentligen :P... Å stackars älskling får ta den största smällen :/.. Jag älskar honom så otoligt mycket, och jag är så tacksam för att han har ork att stå ut med mig även när jag beter mig som en mentalpatient :P..
Men det känns som det förhoppningsvis kommer att ordna sig snart i alla fall.. Men det mesta :) Efter studenten, då börjar resten av livet med dig <3
image83
Jag älskar dig alltid<3 Även när du har däckat är du underbar^^

Kommentarer
Postat av: ANNIE THE KING

friska på dej kvinna! (;

2008-05-08 @ 09:58:42
URL: http://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE
Postat av: sannaTJ

vilken fin header du har! har du gjort den själv?
Kolla gärna in på min blogg också, http://sannaTJ.blogg.se/ :) Kraam

2008-05-08 @ 10:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0