Tatuering^^

Idag har jag tatuerat mig :O... Det gjord svinont:P... Eller, ja, vissa stunder gjorde det lite mindre ont, men fortfarande ont :P... Just nu är jag inplastad och blodig, så ni kan inte se tatueringen än, men ett litet halvfärdigt smakprov kan jag bjuda på^^.. Det är en katt och en björn som är kära (Björnen klappar Katten, eller Virre klappar Tina xD) Marina va me mig när ja tatuerade mig också, men ja tror inte hon hade så roligt, för ja låg mest å såg plågad ut istälet för att prata med henne :P.. Men det kändes skönt att ha nån där^^...Vi gick lite på stan efter, men d va så tråkiga saker överallt å ja va rätt snurrig, så ja åkte hem :P.. Emilia kom med hamburgare å dricka också, å det behövdes å va gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0