Övertid..

Oj, vad tråkigt det var -.- Städade mest undan saker, och det sliter på ryggen kan jag säga!! När jag kom hem hade älskling i alla fall påbörjat maten, så jag behövde inte göra allt själv:D..Då blir man glad :) Annars var jag till läkaren i morse och lämnade lite blod, så de kan kolla om jag är gluten/laktos intolerant eller inte och så skrev hon ut nå antidepp som hon tyckte att jag skulle ha... Jag är väldigt skeptisk till sånna piller, men vi får väl se om de har någon effekt...

Funderar på om jag ska beställa någon tavla från Castlebabe, hon gör så oerhört söta tavlor :D

Den här till exempel :D

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott.

:) Det får du gärna göra!

2008-11-09 @ 17:22:00
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0