Torsdag

Idag är det torsdag, jag är trött och har sjukt ont i låret :P.. Tror jag sträckte muskeln på jobbet igår när jag å Michelle flummade ur å inte kunde prata normalt på typ en timme för vi garvade så mycket :P..
Va ner på stan och bokade halka å lite fler körlektioner också :) Fast tanten som va där va otrevlig :P.. Annars händer i princip ingenting idag...ska laga mat, något annat orkar jag inte :P..

Imorgon ska iaf jag, virre, berna å marina dra till ibbes å äta pizza :) Vet inte om vi ska försöka se nån film eller nåt också, det märker vi :)
På lördag ska jag hem till Louise på tvspel och Spicy Hot kväll xD... Så då kommer Elias hit å håller virre sällskap ^^
På söndag ska jag gå sånd'r handledar kurs igen så ja får köra med pappa också :) Men om jag klarar uppkörningen på första försöket hinner vi nog inte köra så mycket, vilket jag hoppas att jag gör, för det är så jäkla dyrt att köra upp :P.. Så man får hålla tummarna och hoppas på det bästa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mehe, får väl se om jag kommer imorgon också.. =)

2008-10-23 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0