Wiie :D

Jag är väldigt nöjd med den nya designen måste jag säga ^^ Lite mjukare och snällare, som jag har bestämt mig för att bli :)

Vad har hänt annars idag då? Inte så värst mycket.. Var på jobbet som vanligt, men älskling var ledig idag, så jag fick cykla själv >.< Såg inte v'ägen på morgonen, så det är väl tur att man har cyklat den så många gånger nu :P.. Sen när jag kom hem satte jag mig och spelade lite och så har jag handlat och lagat mat, som en riktig husfru ;D. Nu står jag i kö för att få koma ut på servern igen, men det går trögt, så kanske inte blir nå mer spelande idag -.- Och imorgon måste jag jobba över och sen hem och laga mat, så det blir inte mycket spelande då heller, dåligt ^^
Annars i veckan ska jag försöka ta mig ner på stan och boka en himla massa körlektioner så man kan ta det där kortet nån gång :) Och jobba ska man också göra, övertid i morgon till och med:P Vill egentligen inte, men jag har sagt nej så många gånger nu, och de gillar inte när man inte kan jobba över, så man får väl ställa upp :P..

Igår var det min och älsklings 1års dag också :D Så vi åkte in till stan och åt sushi, och det var mums :) Vi för alltid <3
None

Kommentarer
Postat av: tiiiinaa

fan va het bild

2008-10-21 @ 00:59:08
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0